Wednesday, March 2, 2011

Kelabu Kuning
















11 comments:

  1. lawa kelabu ni.....lorrr guane dah sembelih ni kwn baru jer nak ngajak sparring dgn ayam kwn ni.

    ReplyDelete
  2. sedap ke ayam 2... hehe mesti liat

    ReplyDelete
  3. hehe..sembelih ayam daging jer...yg nie jual dah..
    xper bang mat..tggu ada masa terluang kita spar..ngn adik kelabu nie...

    ReplyDelete
  4. da xde lauk kot tu yg smelih ayam ni...sygnye

    ReplyDelete
  5. dah juallah ara jalu... hihihih

    ReplyDelete
  6. aduhh...ermm nk wat cner bro sya sembelih jer ar sb kat umah xder lauk...
    man:lenkali blk bgtau awal2 leh jln2 g umah denai ngn baka baik...ner tau ader rezki...hehehe

    ReplyDelete
  7. Ganoi Farm - Jualan ubat dan vitamin ayam sabung baik untuk kesihatan dan dapat menambahkan tenaga kekuatan ayam. Sila layari www.ganoifarm.blogspot.com

    Terima Kasih!

    ReplyDelete
  8. ayam yang di import...hanay utk dijadi lauk....lawan dgn ubi kentang dan kacang parpu je ka...biar betoi...ayam sakit ka?

    ReplyDelete
  9. BisuFarm - Ayam Import Berkualiti

    www.bisufarm.blogspot.com

    Bisufarm@gmail.com

    Sila sms 0111-6444755
    _________________
    Ayam Import SMS 01116444755

    BisuFarm

    ReplyDelete